Underbara Norrköping.

Vilket väder vi har, jag ÄLSKAR sommaren.
Jag hann aldrig uppdater igår om vad vi skulle göra till kvällen men tänkte att jag berättar om det nu.
Vi kom in runt halv tre tiden till Norrköping & då började vi med att ta en fika i solen på Fräcka fröken.
Efter det uträttade vi lite ärenden & gick på systembolaget, alkohol behövs alltid när man ska festa till det lite. 
Sen bar det av hem till Micaela för att grilla lite kyckling & lite annat smått & gott.  Efter det bar det in raka vägen i duchen & välja kvällens outfit, jag tog aldrig någon bild men jag valde ett par jeanshorts & en vit blus till + att jag hade handlat ett par nya bersa tygskor. Kvällen bar efter ett par glas vin ut till Trädgårn som ligger vid Baccus & där vart vi kvar med trevligt folk till ett tiden då det stängde. Sen drog vi efter många om & men mot Hugo men kön var lång & klockan mycket så vi gav upp & gick till donken för att fylla våra magar. Slutligen begav vi oss hemåt & på vägens gång drogs det filmrepliker, alltid lika skoj. Vi fick också lite herrbesök med oss hem, Simon en kille jag lärt känna den senaste tiden följde med oss & det var väldigt trevligt. Lilla Mickis sov på soffan medans vi tog sängen :) Sött av dig gumman, nästa gång kanske det är min tur att ta soffan ;) !
NU TILL DAGENS HÄNDELSER.
Mickis
var tvungen att arbete ett par timmar så jag har hängt hela dagen med Simon & Jakob, också en trevlig kille. Vi har spenderat dagen med att sitta på ett trevligt fik, minns inte namnet men det var skönt att sitta i solen & bara chilla. Systemet hann jag också besöka så nu har man alkohol för kvällens utgång. Mötte för nån timme sen upp Mickis så vi har nu käkat pizza & jag känner mig som ett svullo & bättre lär det väl inte bli efter all alkohol som ska ner. Nej du Micaela Ström du har så rätt i att alkoholen sätter sina spår!
Nu ska jag hoppa in i en ducsh & kläcka en cider, sen måste vi som vanligt ragga efter vinöppnare för jag var klumpig nog och köpte en som inte har skruvkork & lilla Micaela har ingen vinöppnare. Jag ska idag försöka få till lite bilder för det är alltid lite trevligare att se vad som skedde under kvällens gång & inte bara läsa om det. Jag hoppas alla får en undrbar kväll i det fina väder. Puss & kram  / Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0