På bussen hem.

Nu sitter man åter igen på Swebuss & är på väg tillbaka till Oslo, ja dagarna går alldeles för fort
Jag får tänka att nu är det bara 33 dagar kvar för sen flyttar jag hem till Sverige & innan de så ska jag få lite besök ifrån Sverige, vilket alltid är lika kul.
KVÄLLEN IGÅR
Självklart har alltid jag & Micaela händelserika, humoristiska & minndesvärda kvällar men igår bvar det för mycket 45+ ute på trädgården. Vi försökte passa in & vi pratade glatt med folk men i längden så tröttnade vi & det blev att vi drog hem lite tidigare men kvällen tog inte slut för de ;)
Runt tre tiden drog Micaela på äventyr till M. & jag blev ensam kvar i hennes lägenhet tillsammans med Räkan, den otroligt söta katten. Men jag klarade mig allt bra eftersom klockan 05:00 kom Simon förbi & hans sällskap är aldrig fel. Han var otroligt t när han sov, speciellt när man somnar naken  utan täcke: )
Vi tog Outfits/ego bilder för att visa hur vi såg ut. 





La också in en bild på hur maten såg ut ifrån förrigår när vi hade grillat
kyckling & potatis :) Blir hunrig när jag ser bilden.
 




Nu ska jag försöka att sova lite för min dator har inte mycket batteri kvar.
Skriver mer ikväll / Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0