Det rycker i fingrarna.

God kväll.
Idag har man varit trött men jag har inte mått dåligt & varit bakis men däremot känner jag mig alltid rastlös i kroggen dagen efter, som att man får abstinens & kroppen skriker efter alkohol. Läser ni mamma eller pappa det här så bli nu inte oroliga, jag tror de flesta vet vad jag talar om.
Min kropp har också helt fel tidsuppfattning om vilken dag det är idag pga. att man har jobbat hela helgen & festade i söndags & igår. Ja det känns som det att det skulle vara söndag idag & att jag har en hel arbetsvecka framför mig. Men så är nu inte fallet eftersom jag på torsdag åker till  Sverige för att hälsa på.
MEN NU TILL GÅRDAGENS BRAVADER.
Vi begav oss ut till kubaparken runt sex tiden & där blev jag positivt överaskad över om hur många människor det var som hade samlats för att fira Norges Nationaldag. Det var fulltsatt överallt längst gräsplätterna & folk såg så himla glada ut. Jag önskar att vi i Sverige också kunde fira vår Nationaldag på det här sättet & inte bara att man hänger upp sin flagga som man knappt får ha framme. Nej vi är lite speciell på den fronten, eller hur?
Kortfattat om kvällen; Det var som vanligt jätte trevligt & självklart en mycket rolig & händelserik kväll. När sen kylan började komma så begav vi oss hem till oss & det var väl helt okej. Dock avtog folk redan vid två tiden & jag tror jag sov redan klockan tre- halv fyra? Inte hundra procent säker men att uppfatta vad klockan är när man avrundar kvällen kan alltid vara lite svårt, iallafall om man vaknar på morgonen & undrar varför ens skor ligger i papperskorgen :)
SKYLLER PÅ MARTIN , DU VA SOM MAMMA & HON SKA ALLTID TVINGA MIG ATT SLÄNGA TRASIGA SKOR!
Hittade en liten passande bild. Den visar hur min kroppsställning har sett ut hela dagen idag & jag tänkte att jag skulle visa hur jag har sett ut hela dagen. 

 

Riktigt skönt & slappt helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta att se film & efter det ska man väl sova eftersom jag ska upp tidigt & arbeta.
Hoppas alla får en underbar kväll jag avslutar inlägget med att skriva ner ett talesätt som John Erskine sa
"There's a difference between beauty and charm.
A beautiful woman is one I notice.
A charming woman is one who notices me"


Kommentarer
Postat av: Daniella

Jätte fin blogg! :)

2010-05-19 @ 15:31:23
URL: http://systrarnamunoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0