Dagen vi väntat på.

God eftermiddag.
Slutade jobbet för en timme sedan & nu sitter man hemma & lyssnar på lite gitarrspel samtidigt som jag hör Josefines tunga andetag, vilket tyder på att hon lyckats somna. Just nu har vi också herrarna Jakob & Martin på besök, de var nämligen i stort behov av att få tvätta kläder & självklart ställer vi upp med att låna ut vår fina tvättmaskin.
Igårkväll var jag alladeles ensam hemma, Maja & Josefine var nämligen ute & roade sig men jag fick stanna hemma eftersom jag skulle upp tidigt idag & arbeta. Ikväll blir det däremot inte lugnt, det är nämligen idag som alla Norrmän börjar festa & fira att deras Nationaldag infaller imorgon, den 17 Maj. Så nu ska jag snart hoppa in i en dusch & sen blir det till att göra sig iordning för att sedan kläcka den första kalla ölen :) !
SÅ NU ETT 1 & 1/2 DYGN FRAMÅT SÅ BLIR DET TILL ATT FESTA, FESTA & FESTA LITE TILL
Är ni nyfikna på vad som sker under Nationaldagen så får ni imorgon slå på tv:n pga. jag kan lova er att det visas delar utav dagen/kvällen på minst en utan alla svenska kanaler. Jag hoppas nu att alla får en lika underbar kväll som jag ska försöka att ha & jag ska försöka ta lite bilder & lägga in så ni kan få se :) Ha de / Njna
EN HÄRLIG BILD TAGEN I OSLO SEN TIDIGARE ÅR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0