Älskar solen & dess värme som det avger.

Hallå.
Jag har inte skrivit sen i fredags kväll men jag har haft fullt upp hela dagarna & kvällarna vilket har lätt till att jag inte hunnit sätte mig framför någon dator. Tänkte att jag nu ger en liten uppdatering om de senaste dagarna.
 
I lördags vaknade jag hos Simon, ja det blev mycket alkoholintag på fredagen & både jag, Paulina & Micaela blev skapligt runda om fötterna. I helhet blev det en trevlig kväll men mitt mål fick bli att inte  vara lika alkoholiserad till lördagskvällen, vilket jag lyckades bra med! Jag, Micaela & min andra kusin Bella drog till en kompis som heter Gustav & han hade förfest. Väl där träffade vi både nya & gamla ansiktet & kvälls start blev riktigt lyckad. Micaela tog en bild på mig & Bella och tänkte att jag lägger upp den här så ni får se.


 
Kusinerna som ger "Double Trouble" eller vad var de dem sa ;) ?!!

Vi fortsatta vårt festande med att alla drog in med Taxi till Otten & där kom vi efter mycket köande in & klockan var väl halv två om jag inte minns helt fel. Kvällen där inne bestod mestadels av dans & det var alla möjliga varianter som det utfördes på :D ! Härligt gäng & kvällen avlsutades med tjerna runt halv fyra på morgonen då Bella följde med sin kille Jocke hem, Micaela följde med grabbarna som varit med på efterfesten & jag följde med Simon till Max & sen hem till honom. En super trevlig kväll & det gör jag gärna om.
Söndagen bestod av att hämta upp Micaela hos Gustav &sen hem till henne för att fräsch upp oss! Sen kom Gustav & hämtade oss hos Micaela & så drog vi & köpte glass på Allvars. Där blev det att sitta i solen & njuta + att snacka massa skit!
Till kvällen hade jag & Micaela besätmt att vi skulle grilla & sen gå på bio, vilket vi också gjorde & det blev jätte god mat. Se själva ;)



Dra mig baklänges för vilken munnorgasm det var.
Vi tog också var sin bild på oss



Söta Mickis

& sen jag




Men här var visst den goda maten slut & jag tog mig en matcigg :)

Bion
som vi såg var "Sex and Tje City 2" & jag ger den +++++ plus av fem möjliga.
Kan ärligt säga att den slog 1:an & jag hopper verkligen att trean kommer vara minst lika bra.
EFter bion begav vi oss hemåt och vi somnade nån gång efter midnatt.
På måndagen sov vi ut lite & sen packade jag mina väskor & vi drog in till stan för att uträtta lite ärenden, delvis skulle Micaela till sin bank & så var vi på ÖB & handlade mat till Peace and Love Festivalen.
DET ÄR JU SOM SAGT INTE MÅNGA VECKOR KVAR FÖRENS VI VÄL SITTER DÄR VID ETT TÄLT & DRICKER ÖL MED MASSA GOA; HÄRLIGA MÄNNISKOR!
Igår
kom jag fram till Oslo runt nio tiden & då var det som (nästan alltid) fest här hemma i parken & hemma i vår lägenhet men jag kände att jag orkade inte gå på det igen så jag var bara med & umgicks med la mig ganska skapligt eftersom jag idag skulle upp & jobba.
Idag har jag varit på arbetet i kanon väder & nu har jag precis lagat mat & ska hoppa in i en ducsh! Vi ska nämligen ut till parken & festa till det lite i det fina vädret, det gäller att passa på. Jag hoppas alla hemma i Svergie har lika fint väder & att ni tar vara på det! Jag måste nu gå för Wille, vår kompis som är på besök ett par dar står här & tjatar på mig om att jag måste bli fördig nån gång.
Skriver snart igen / Njna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0