Nu öppnas bloggen

Välkomna till min nya BLOGG

Äntligen har jag tagit tag i att skapa mig en ny & fräch blogg.
Andledningarna behöver jag inte ta för det förklarade jag på min förra blogg som fortfarande kommer finnas kvar. 

Vill man läsa gamla inlägg: www.ninapaaventyr.blogg.se 

Mitt mående idagsläget är på topp, ja man kan nog inte må så mycket bättre just nu & speciellt inte om man jämför mot hur jag mådde i mina sista inlägg jag skrev för då var verkligen mitt liv i obalans! Det gamla talesättet "What does not kill me makes me stronger" stämmer verkligen för motgångar i mitt liv har gjort mig starkare men de har självklart varit jobbigt att ta sig igenom dem.
MEN NU BYTEER VI SAMTALSÄMNE TILL NÅGOT ROLIGARE!
Man har kanske sett att jag skrivit på facebook att mina dagar i Norge börjar att räknas ner & det stämmer. Jag ska nämligen flytta tillbaka till Sverige den 24 JUNI & det känns helt underbart! Självklart kommer jag att sakna allting som mina tjejer jag bor med, alla nya människor man lärt känna & sen självklart Oslo som stad. Men jag har fattat det här beslutet efter att ha bollat med tankarna fram & tillbaka om & om igen. Det var min känsla i maggropen sa mig att jag har blivit klar med mitt ävntyr i Oslo. Nu ska jag istället den 1 Augusti bosätta mig i fina staden Norrköping då jag får tillgång till min lägenhet som jag var på visning & fick klart med förra veckan. Jag kan inte beskriva hur känslan känns inombords när jag tänker på att jag äntligen ska få ha mitt egna hem & inte bo i alla dessa kollektiv som man har gjort de senaste 5 åren. Det har aldrig varit att jag tycker illa om dem jag bor med utan varför jag är så glad är för att man blir till slut less på att bo med massa andra, att dela på allting. Nu kommer det istället bara vara min egna  skit att städa efter & man behöver heller inte ta någon hänsyn till någon annan, vilket känns toppen.
När vi kommer till arbetsfronten så ska jag i sommar arbeta på mitt gamla jobb i Kisa men till hösten är tanken att jag ska skaffa mig ett arbete i Norrköping, så i sommar blir det att skriva massa, massa CV!
NOG OM FRAMTIDSPLANER LÅT OSS NU KOMMA TILL NUTID!
Igår jobbade jag på dagen & till kvällen blev det bestämt att vi skulle dricka lite gott & gå ut & chilla någonstans. Planerna gick som dem skulle & vi fick också lite besök av Jakob & Martin, två svenska killar som jag lärt känna de senaste veckorna genom Maja & Josefine. Vädligt trevliga killar må jag säga :)
Outfiten för igårkväll ser ni på bild här nedanför, vad tycks? Skriv gärna en komentar om er åsikt.
Nu är det dags för mig att frächa upp mig, jag ska nämligen börja jobba klockan 17:00 till 21:00! Ett kort pass och det glädjer mig när man är lite småseg. Jag hoppas att alla får ha en underbar lördagseftermiddag/kväll så skriver jag snart lite nya rader igen. / Njna


Kommentarer
Postat av: linnea söderman

jättesnyggt! jag gillar det låååånga hår, blir lite avis. ;)

ser fram emot att du kommer tillbaka till Sverige ;)



kramar

2010-05-15 @ 15:36:44
URL: http://willspirit.blogg.se/
Postat av: Nina

Tackar Linnea* Ja snart kan vi ses hur lætt som helst =)

2010-05-15 @ 20:01:25
URL: http://njnaandersson.blogg.se/
Postat av: Micaela

Du är hur fin som helst gumman! <3 Jättefint! Snart syns vi dessutom! :) Kul att du kommit igång med bloggandet igen! PUSS



2010-05-15 @ 22:16:39
URL: http://micaelasstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0