Höga telefonräkningar svider i plånboken.

God afton.
Just nu
sitter jag & kollar på mina senaste telefonräkning för April/Maj & jag säger bara fy fan vad det svider i plånboken & jag måste bli bättre på det här slöseriet! Nej till nästa månad ska jag gå & fylla på min norska telefon & den svenska får jag låta bli helt enkelt!
DAGENS PÅHITT
Dagen började med att jag väcktes av mobilalramet som sattes igång klockan 06:30 & då kände jag mig död som ett lik pga. min natt varit alldeles sömnlös. Jag försökte somna runt tolvslaget men minns att jag vända & vred på mig i flera timmar. När jag väl lyckats att somna så hjälpte inte det utan jag vaknade ett antal gånger & kände bara varför kan jag inte bara få somna in i en djupsömn?!  Slitsamt helt enkelt.
Eftersom det idag har varite andra pingstdagen så vi var få som arbetade men det gick super & man slipper allitd att ha rengöringar & handlingar eftersom det ses som en helgdag.
Efter jobbet överaskades jag positivt av att Maja & Josefine ramlade in runt halv fyra tiden, vilket jag inte hade förväntat mig eftersom jag hade fattat på Maja som att de skulle komma sent på ikvällen.
Klockan fem fick jag ett sms på min norska telefon & det visade sig att Jakob & Martin var i parken utan för oss & kastade frisby. Jag & Maja gick självklart ut & gav dem sällskap, dock hoppade jag över att kasta med frisbyn för jag är ingen höjdare på det. När sen kylan kom begav vi oss hem & väl där hemma fick jag en skön massage av snälla Martin & samtidigt såg vi alla på Tillsammans, en film man aldrig kan tröttna på! Helt enkelt en trevlig & chill kväll. Nu ska jag snart krypa ner i sängen & somna till nån film för jag är så trött! Tyvärr slutar det alltid med att mina mål med att somna tidigt spräcks & jag somnar efter midnatt men att försöka går alltid!
Kan hur som helst försöka ha en bra början med att nu säga god natt nu & sov gott så hörs vi av imorgon när en ny underbar dag uppstår / Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0