Alldeles tyst & stilla i lägenheten.

Kom hem runt nio tiden & när jag klev in i lägenheten möttes jag av en instängd doft som slogs mot mitt ansiktet som om jag hade gått in i en vägg. I lägenheten var det alldeles tyst & stilla, nej inte ett ljud hördes eftersom Maja & Josefine fortfarande är kvar i Sverige. Ensamheten ska jag inte klaga på eftersom det är bra att man vänjer sig vid att vara själv hemma eftersom att om lite mer än två månader sitter jag & har en alladeles egen lägenhet. Jag orkar inte packa upp mina kläder utan det tar jag i morgon. Jag ska nu se klart en film som jag börjat att titta på under bussresan men sen är det dags för att sova.
TAGIT LITE BILDER PÅ BUSSRESAN, BLAND ANNAT PÅ 

Min grymt snygga ring som jag köpte på Glitter för ett par veckor sedan



En härlig sommarfärg på nagelacket som jag lånade av Micaela, måste köpas.



En helhetsbild på både naglarna & dödskalleringen.



Nu som avslutning på detta inlägg tänkte jag lägga in en vacker sommarbild som jag tog hemma hos mamma & pappa i fredags när jag stod & väntade på Micaela. Tycker blommorna på trädet bevisar att sommaren är här nu & den ska vi välkomna med öppna armar. / Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0