"Se världen med andra ögon"

Vilket tråkigt väder vi har nu jag vill ha sol & värme, sluta regna nu...
Har idag varit & arbetet till halv fem & sen åkte jag hem i det dystra vädret, undra om det är samma väder i Norge eller om det har det bättre? Hur som helst så är det har typiskt svenskt sommarväder så vad mer kan man begära? Nej just det inte ingenting..
Snart ska jag hem & packa väskan (som vanligt) eftersom jag imorgon ska till Norrköping, vilket inte heller är speciellt ovanligt men den här gången åker jag dit för att fira min kära kuisn Paulina som tar studenten.
Jag kommer inte vara närvaro vid hennes utspring eftersom jag jobbar på dagen men jag är bjuden på studentmiddag & den ska jag gå på & sen blir det väl att fortsätta festa hela kvällen & natten lång!?!
Fan det var två år sen en annan tod studenten, tiden går så sjukt fort! Aja man ska se framåt i tiden & inte för mycket bakåt :D
Sovplats löste sig som vanligt & den här gången är Sebastian snäll & ger plats till mig :) Sen tror jag att jag stannar kvar nån dag till, iallafall på fredagen för då ska jag & Micaela hitta på något. Lördag/söndag får jag se om jag stannar kvar eller om jag åker hem, det beror helt på vad som erbjuds :)
Mitt citat till överskrift är precis som jag känner & det är precis det jag ska sträva att leva efter, man orkar inte ge & ge hur länge som helst. Nej nu ska jag dra mig ut i det "fina vädret" & slå en pling till Micaela som är lika nyfiken som alltid när jag säger att jag har nyheter för henne att tala om, sen om det är positiva eller dåliga besked, det spelar nog inte så stor roll ;) Ha en fortsatt underbar kväll i det svenska sommarvädret. / Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0