Det håller i sig.

Gud så glad jag är att värmen håller i sig, nu hoppas jag bara att den tänker stanna ett bra tag.
Idag har man som vanligt arbetet & efter jobbet hade vi visning för en som verkade vara mycket intresserad, nu gäller det bara att hålla tummarna för att det går som vi vill. När visningen sedan var klar gick vi till parken för att njuta av den underbara solen & av parkens härliga vimmel av folk som chillar & har det bra.
Nu sitter jag här & tittar lite på när man ska lyckas få in en inflyttningsfest, det gäller attvara ute i godtid eftersom alla planerar mycket inför sommaren. Jag har valt att bara ha en mindre inflyttningsfest förbara tjejer eftersom  jag vill se hur grannarna reagerar när man festar till det lite, alltid en bra start för att se om dem bjuder på att man har fest. Har föresten idag blivt väldigt arg & det beror på mitt arbete, finns mycket åsikter som jag behöver få prata om med dem som bestämmer men det får jag ta på måndag.
NU ÄR DET SNART FREDAG OCH HELG !
Min helg kommer bestå av att jag får lite besök ifrån Sverige samt festligheter som vanligt, jag hoppas på att det blir en trevlig helg, ja det har iallafall grunder till att kunna bli det ;) Nu ska jag måla klart mina naglar, har valt färgen turkos som jag tycker är en väldigt fin sommarfärg.

Ha nu en fortsatt underbar sommarkväll
/ Njna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0