Mycket på en och samma gång.

Vem vill egentligen läsa allt som sker i mitt liv, varenda minsta detalj? Nej det är nog inte så många som är delaktiga i min blogg & nu känner jag att det är dags att sluta skriva om allt jag gjort i stora A:4 beskrivingar utan det räcker lite kort & gott. NU TESTAR JAG:

Har inte bloggat på en vecka men har haft fullt upp & jag har haft en super bra helg som jag delat med vänner, bland annat Micaela min lilla sockertopp* Det blev mycket alkohol hela helgen, kanske till & med lite för mycket eller vad säger du Micaela? Har tyvärr inga bilder rmen jag ska försöka bli bättre på att ta lite mer för det är alltid roligt att se. NU hela veckan har jag jobbat, slitsamt men vad gör man inte för att få pengar :)
Nu ska jag se på tv med mamma & dricka lite te. Hare så bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0