17 Maj - Norges Nationaldag

17 MAJ
Tog lite bilder ifrån dagens tur på Carl johan när
vi äntligen fick vara med om att se Norges festligeheter.



Hallå hallå!
Idag är dagen här den så kallade Nationaldagen. Igår blev det fest för fulla muggar & kvällen slutade inte förens klockan 05:30 på morgonen då jag & Josefine tvingade oss att gå till sängs.
Kvällen bestod av mycket alkohol, skratt & många andra härliga festligeheter, en kväll att minnas helt enkelt.
Det var jag, Josefine, Maja, Martin & Jabok som festade till det & vi gick på en stor privatfest som låg några gator bort ifrån där vi bor men tyvärr så följde inte Maja med ut pga. hennes magkatarrr bråkade med henne.
Men vi andra fyra drog som sagt på fest & där träffa vi många härliga människor, eller vad säger du Josefine? ;)
Killar som låg på golvet & dansa, gitarrs spel för fulla muggar & härliga avslut som att det sluta med att många fick sällskap med sig hem.
Kvällens outfie var en Jeansskjorta, ett berst linne och ett par svarta leggins.


Har också tagit lite bilder ifrån idag & igår på oss snyggingar som ägde kvällen igår & som även idag ska slå klackarna i taket med en hel del fler härliga människor som ska komma hit till oss på festligeheter.
JAKOB SOM FÖRSÖKER SE LAGOM SEXIG UT GENOM ATT PLUTA MED LÄPPARNA SÅ GOTT DET GÅR


MAJA & MARTIN SOM IDAG SATT HEMMA HOS GRABBARNA & TAGGA INFÖR KVÄLLENS BRAVADER.


JOSEFINE & JAG SOM LYCKADES FÅNGAS PÅ INTE ÄN ALLT FÖR FAGER BILD IFRÅN IGÅRKVÄLL.


Nu är det dags för mig att forsätta dricka lite kalla öl, känner att de jag druckit under dagen har börjat avta & nu det är inte bra. Så nu hoppar jag in i en dusch & ni får ha en fortsatt underbar dag/kväll. /Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0