Nu är sommaren här.

VILKET UNDERBART VÄDER VI HAR HÄR I OSLO.
Jag hoppas att alla ni där hemma i Sverige har haft en lika varm & skön dag som vi har haft & fortfarande har. 
Kan till & med lova att hade jag varit ledig idag & om jag hade varit vid en sjö så skulle jag tagit mitt första dopp, Se bara så underbart det ser ut när hunden tar ett skutt & hoppar i.



Min Dag har bestått av att jobba (08.30-15:30) & efter jobbet så har jag haft tvättdag. Inte så mycket roande för min del men jag har ändå precis lyckats skratta så mycket att jag både har gråtitt & fått magkramper. Jag ska självklart dela med mig av det roliga som jag har & lägga ut ett klipp ifrån den nya filmen "Farsan".  Än del dör nog av skratt första gången de ser det här klippet som exempelvis jag & Joseifne, medans andra måste se om det ett par gånger för att förstå hur sjukt bra det är. SE SJÄLVA PÅ LÄNKEN HÄR NEDANFÖR.
http://www.youtube.com/watch?v=KQQ2B2FdrbY
Grymt bra eller hur ;) ?

Imorrn ska jag åter igen besöka Sverige & det ska bli UNDERBART!
Mitt första besök blir att träffa mamma & pappa, de ska hämta mig imorgon kväll i Linköping. På fredagen bär det som vanligt av att ta sig till Norrköping & för att äntligen igen få träffa Micaela. Hon ska till & med komma till Kisa & hämta mig med hennes bil:) Ja jag kommer att spendera hela helgen i Norrköping så jag hoppas man hinner med att träffa en del människor. Jag hoppas också på att vädret blir fint så man kan både grilla & sitta på uteserveringar. Nej nu ska jag avrunda kvällen med att se en film & det kommer bli tredje gången i rad som jag väljer att se en Wallander film.  Ha en fortsätt fin kväll / Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0