Kärleken har två sidor.

Nu är det kväll & här sitter jag & känner mig som ett svullo eftersom jag har tryckt i mig mängder av popcorn, salta pinnar & chip, INTE BRA MAN BÖR TÄNKA PÅ FIGUREN! Men är man en godis gris så är man.
För att komma till vad man mer har gjort idag så började det med att jag arbetade 08:00-15:30 & det var en underbar dag eftersom jag hade bra arbetsuppgifter & den härliga solen kom fram på eftermiddagen.
Ja solen välkomnar jag alltid med ett leende på läpparna, finns nog ingen mer som jag ler lika mycket till ;)
Efter jobbet blev det till att laga lite käk & sen var jag flitig & skrev olika CV som va till två olika jobb, vore underbart om man så snart som kunde få svar om hur det blir till hösten! Men inget mer jobbsnack för det tror jag man fick nog av igår.
NU TILL LITE SANNA ORD OM KÄRLEKEN SOM JAG SÅG MIN GAMLA LÄRARE SKRIVA IGÅR
"Visst är det alltid jobbigt & gör ont när kärleken tar slut men man får tänka att man inte ångrar den tiden man hade tillsammans eftersom man förhoppningsvis haft många fina minnen ihop som man inte vill glömma."
Visst har han helt rätt om man tänker efter, man mår inget vidare när kärleken precis tar slut men under tiden den vara så har man upplevt en hel del tillsammans & det är väl något man inte vill sudda ut? Nej kom ihåg att när det känns tungt mina vänner då ska ni påminna er själva om att det blir bättre med tiden & att du har fina minnen som du aldrig kommer att glönma.

Såg förut en 2 timmars film tillsammans med Maja & Josefine, trodde den skulle vara mycket bättre än vad den var "The Lovely Bones" hette den. Det är en Roman som har blivit en film på sena dagar & jag kan tänka mig att boken är mycket mer brutal & bättre för filmen var ibland lite för töntig (om man nu får uttrycka sig på det viset). 
Hur som helst nu ligger jag nerbäddad i sängen & ska snart sova! Vi har inatt en nattgäst i vårt rum & det är söta lilla Maja som vill ge oss äran & få hennes sällskap. Jag hoppas alla får skön nattsömn för det vill jag iallafall få & jag skriver som vanligt ett nytt inlägg imorgon. God natt / Njna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0