Lördagskväll.

Hallå alla människor där ute.
Just nu sitter jag hemma & käkar lite efter att ha festat igår & nu festar man idag ocks så jag börjar känna mig lite sliten. Igår kom Simon på besök & det var väldigt trevligt.. vi festade & alkoholen gick åt till max! En trevlig kväll men den blev inte så lång som jag hade hoppats på, eller vad säger ni Nina i ett nötskal helt enkelt!
Men slut pratat om igår nu är det en ny dag & jag festar & är som vanligt glad i alkoholen. Mitt besök Simon är på konser men kommer tillbaka om ett par timmar. Tänke nu berätta en nyhet som blev bestämt igår... ja hör & häpna jag flyttar redan hem imorrn & det är helt sjukt! Jag skulle ha flyttat hem den 24 juni men pga. jobb orsaker så flyttar jag hem imorrn. Det känns så där eftersom man hade ställt in sig på att åka hem den 24 men det får gå, jag kan alltid komma & hälsa på :) ! Nu ska jag fortsätta festa men imorrn blir der att packa & åka hem så jag tackar för min tid i Oslo & nästa gång jag skriver bor jag nog i Sverige / Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0