Borta bra men hemma bäst.

Just nu sitter jag hemma i Svergie & börjar inse att jag inte ska tillbaka till Norge, iallafall inte mer än att hälsa på. Det är en ganska konstig tanke eftersom jag har bott där i lite mer än 9 månader men allting ska alltid någon gång ta slut & nu har jag som sagt valt detta själv.
Tillfälligt bor jag nu hemma hos mamma & pappa, måste vänta tills jag får min lägenhet men sen är det bara att flytta in & äntligen få åter igen bli en Norrköpingsbo :) !
OBSOBSOBSOBS.
Jag måste få tala om för er alla att jag har glömt min svenska mobil i Norge, Josefine ska vara snäll & senda den på posten men det lär ta ett par dagar, vill ni mig något kan det vara lite svårt att få tag på mig. Internet hemma har också lagt av så nu sitter jag hemma hos brosan & kollar läget, allt går emot mig :P !
Var förut ute & körde med min bil & jag var lite små skraj eftersom man är ingen erfaren bilförare & nu hade man inte kört sen i Augusti! Det har än så länge gått bra men jag får tänka efter hela tiden när det gäller saker, men det släpper väl om ett par dagar för nu kommer jag att få köra mycket bil eftersom jag ska jobba ett par mil ifrån Kisa & då får ja köra till & från jobbet varje dag + att jag ska åka runt & hälsa på en hel del människor.
Nej nu ska jag avunda mig & se hur städningen går för min bror, städa .. det ordet får mig att kräkas för tillfället, haha & jag tror de flesta vet varför. Ha nu en underbar dag, här hemma så regnar det lite från & till men nånstans i Sverige har säkert nån underbart vacker väde med sol & värme. / Njna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0